12-Mar-2024, 06:46 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-Mar-2024, 06:54 PM door Raymond.)
Vanmiddag, circa 16:45 zag ik op de Parallelweg in Lent (Nijmegen) een knaloranje Quest met witte belijning en dito racekap. Op de linkerkant stond redelijk groot in witte letters Quest, ik scaht 20 cm hoog.
De snelheid lag laag, waarschijnlijk omdat er en flinke laag blubber ligt van werkzaamheden de afgelopen dagen.
Aha, je was in de altijd sfeervolle Molenpoort in Nijmegen. Die fietsen staan daar al een paar jaar, een soort van (verstofte) uitbreiding van Velorama, het fietsmuseum aan de Waalkade (aangezien daar slechts 1 ligfiets staat). Het is beter dan leegstand, maar het echte verhaal erachter ken ik ook niet.
De snelheid lag laag, waarschijnlijk omdat er en flinke laag blubber ligt van werkzaamheden de afgelopen dagen.
(10-Mar-2024, 08:29 PM)365cycle schreef:
De rijders zijn niet gespot, maar ik denk dat ze hier gewoon in de etalage staan
Aha, je was in de altijd sfeervolle Molenpoort in Nijmegen. Die fietsen staan daar al een paar jaar, een soort van (verstofte) uitbreiding van Velorama, het fietsmuseum aan de Waalkade (aangezien daar slechts 1 ligfiets staat). Het is beter dan leegstand, maar het echte verhaal erachter ken ik ook niet.
2020 Challenge Chamsin 26" met Rohloff | 2012 Hase Pino met Rohloff | 2014 AZOR Texel | 2012 Brompton