21-Mar-2024, 09:35 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 21-Mar-2024, 09:36 AM door HugoW1975.)
Omdat ik net van mijn fiets geduwd ben door een hond. Ik was net een drukke kruising overgestoken dus ik reed nog niet hard en ik hoorde hem loeiend aankomen, dus ik ben maar in de ankers gegaan om vallen op snelheid te voorkomen. Het beest sprong tegen me aan en ik ging om. Hij was ook meteen weer weg. Hij is dus twee keer de drukke kruising overgestoken, gelukkig is daar niks gebeurd. De bazin zag ik aan de overkant opkrabbelen onder haar (gewone) fiets vandaan in de bosjes. De hond had zich kennelijk losgerukt.
Eigenlijk is er niks gebeurd. De kettinggeleiding van mijn fiets was iets verbogen, dat heb ik op kantoor meteen gefikst. Maar ik zit om privé zaken heel erg in de stress en dit kan ik er kennelijk even niet bij hebben. Zit helemaal te shaken. "Naar woord".
Hugo
Eigenlijk is er niks gebeurd. De kettinggeleiding van mijn fiets was iets verbogen, dat heb ik op kantoor meteen gefikst. Maar ik zit om privé zaken heel erg in de stress en dit kan ik er kennelijk even niet bij hebben. Zit helemaal te shaken. "Naar woord".
Hugo