20-Apr-2024, 09:27 AM
(20-Apr-2024, 08:26 AM)Wim -de roetsende schreef: In de Handbike-wereld is dit niet echt een hele serieuze Handbike.
Je zit vrij hoog, een heel klein (zwaarlopend?) voorwiel. Vreemde geometrie, want vergelijk deze maar eens met de Handbikes die ik had voorgesteld. Voor een paar honderd meer heb je namelijk een echte.
Voor korte (boodschappen)ritjes zou deze wel geschikt kunnen zijn.
Staat al jaren (6/7) te koop. Als jij hem dus later weer wilt verkopen, dan zou dit dit weleens lang zou kunnen duren.
Volgens mij had ik die jij voorstelde ook al eens aangehaald dat het me wat leek.
Maar je laatste punt is toch ook wel iets wat ook heel logische is. Als het lang te koop staat, dan is de verkoop ook weer lang.
Maar in al die jaren van verkoop zal er ook wel weer veel ontwikkeling hebben plaats gevonden. Misschien is die ik vond een Alleweder A4 en die jij vond een Milan SL 7 / Buelk / Snoek / Tuna.
Maar hoe werkt die wereld van handbikes? Moet iemand zelf de handbike kopen of krijgen ze deze vergoed? In het laatste geval zullen veel modellen relatief wachten op een nieuwe eigenaar.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.