25-Apr-2024, 08:25 PM
Ik was vandaag niet blij omdat mijn ketting aan de achterkant eraf sprong toen ik bij het zwembad weg wilde rijden, natuurlijk in de regen en koude wind en geen bruikbaar grasveldje om de fiets op de kant te leggen.
Gelukkig wel een handdoek in de fiets.
Kapje losschroeven, een paar seconden werk aan de ketting en kapje terug.
Toen kwam er een nieuwsgierige man praatje maken, ik koud, gereedschap opbergen dat met de koude vingers toch al niet wilde. En ik MOET een vlaggetje, al mijn argumenten zijn niet van belang, een vlaggetje gaat in de toekomst mijn leven redden.
Ondertussen bevroren mijn tenen zowat, stilstaan in de wind in sandalen zonder sokken, mijn vingers stijf van kou.
Met wegrijden nu wel voorzichtig geschakeld en daarna goed door kunnen rijden en daarmee weer wat warmer geworden.
Gelukkig wel een handdoek in de fiets.
Kapje losschroeven, een paar seconden werk aan de ketting en kapje terug.
Toen kwam er een nieuwsgierige man praatje maken, ik koud, gereedschap opbergen dat met de koude vingers toch al niet wilde. En ik MOET een vlaggetje, al mijn argumenten zijn niet van belang, een vlaggetje gaat in de toekomst mijn leven redden.
Ondertussen bevroren mijn tenen zowat, stilstaan in de wind in sandalen zonder sokken, mijn vingers stijf van kou.
Met wegrijden nu wel voorzichtig geschakeld en daarna goed door kunnen rijden en daarmee weer wat warmer geworden.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)