26-Apr-2024, 08:46 AM
(26-Apr-2024, 08:17 AM)Wim -de roetsende schreef:(25-Apr-2024, 09:57 PM)Veloquest schreef: ik ben er net achter gekomen dat iemand die ik ken boyd met zijn quest xs is tegen gekomen. En de meeste mensen hier weten helaas al hoe dat is afgelopen.
Ik ben er net achter gekomen dat iemand die ik ken van dit forum een roze Milan is tegengekomen.
Of heb ik iets gemist en wisten de meeste mensen hier dit al?
Wie het ook niet weet? Kijk in het vrijdagbericht bij de één na laatste reactie.
Ja ik ben de gene die de roze milan nu in bezit heeft. En ik had vanochtend inderdaad een berichtje achter gelaten op ligfiets.net
En de mensen die bij de tulpentocht waren wisten het als een van de eerste. En in de noorderligt app dachten ze eerst dat het een 1 april grap was toen ze de club sticker op de milan zagen. en daarom wachten ik nog even totdat ligfiets.net de foto ook nog als zoekplaatje uploaden om het nog spannender te maken. Maar nu weten ze het en mag de rest het ook weten. en inmiddels heb ik alweer de eerste 900km erin gefietst. En is het best een fijne fiets. hij stuurt lekkerder, rijdt lichter als mijn andere fietsen. en je kan er ook lekkerder in slapen. wel heb ik de fiets iets hoger op zijn wielen gezet zodat ik niet elke drempel raak. en de bedoeling is om deze niet elektrische te maken zoals ik bij mijn Qv en Q xs wel heb.