26-Apr-2024, 01:32 PM
Vorige maandag brak een ophangingspunt van de QV af, dus ie staat in de lappenmand. Ik kan er nog wel mee rijden, maar gezond is het niet voor 'm en ie kwispelt in sommige bochten nogal, dus meer dan het strikt noodzakelijke heb ik er niet meer mee gereden (dus alleen nog om terug thuis te geraken). Gelukkig kan ik het zelf vervangen, dus moest ik alleen maar even het onderdeel bestellen en wachten tot het hier aankomt.
Jammer genoeg heeft Theo mijn mail niet goed gelezen en heeft ie het naar mijn werk gestuurd ondanks mijn expliciete vraag om het naar thuis op te sturen Moet ik nog eens naar Hasselt gaan om dat in handen te krijgen. Als het weer betrouwbaar genoeg is mijn oude klassieke fiets daar nog maar eens voor bovenhalen maandag (woon-werk is 2x36 km)
Jammer genoeg heeft Theo mijn mail niet goed gelezen en heeft ie het naar mijn werk gestuurd ondanks mijn expliciete vraag om het naar thuis op te sturen Moet ik nog eens naar Hasselt gaan om dat in handen te krijgen. Als het weer betrouwbaar genoeg is mijn oude klassieke fiets daar nog maar eens voor bovenhalen maandag (woon-werk is 2x36 km)