27-Apr-2024, 08:09 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-Apr-2024, 08:11 PM door ZoefZoef.)
(27-Apr-2024, 07:34 PM)365cycle schreef: Woei, dat is balen!Had je er geen kap ofzo op geplaatst?
Ik was alleen even boos. M'n velo stond in Rotterdam centrum, bij Blaak. Er stonden natuurlijk veel mensen bij en in te kijken, en dat is helemaal prima.
Op een gegeven moment werd ik er echter op geattendeerd dat er een kind in zat. Ik liep dus naar buiten. Er zijn dus ouders die hun kind gewoon aanmoedigen om erin te klimmen zodat ze een foto kunnen maken.
Heb ze gevraagd waar hun auto stond, zodat ik daar ook even ongevraagd in kon gaan zitten. "Nou sorry hoor" krijg je dan...
Inklimmen door kinderen of het tegenhouden van grijpgrage handjes waren de voornaamste redenen
waarom ik heel vaak de schuimkap op de Quest plaatste als ik deze parkeerde. Beetje afhankelijk van waar en hoelang.
En ook dat hielp niet altijd. Ik heb tweemaal de Quest terug gevonden met de schuimkap in de Quest . Daar heeft dus duidelijk een kind op gehangen. Gevolg: een vouw in het neopreen, waarbij de kap zn stevigheid verloor en met regen doorzakte Eigenlijk dus een kapotte kap .
Ouders die dr kinderen aanmoedigen om in andermans spullen te klimmen.. Geen idee hoe ik daarop zou reageren eigenlijk, maar ik kan het hen meer kwalijk nemen dan de kinderen die uit egen wil en nieuwsgierigheid erin willen klimmen.
Mij is altijd geleerd 'kijken doen we met de ogen' en anders toestemming vragen. Snap die ouders echt niet