02-May-2024, 10:40 AM
(01-May-2024, 11:57 PM)365cycle schreef:(01-May-2024, 07:51 PM)LigZeeuw schreef: Haha ja lekker calorietjes verbranden. Ja klopt, de andere kant op heb ik al een aantal keren 60 gehaald maar meestal probeer ik richting het werk rustig aan te doen. Op zich is 70 daar ook wel te doen maar dan moet je gewoon stevig remmen voor die bocht, die durf ik bij droog weer met niet harder dan 50 te nemen. Ik moet wel zeggen dat bij 70 de cadans zo hoog wordt dat ik niet meer netjes vloeiend kan trappen en daardoor heel erg ga ‘dansen’, en dat is wel enigszins eng.Die richels aan het eind v/d brug zijn met 60+ ook niet echt prettig meer. Ik ging meestal overigens rechtsaf weer omhoog, en dan na het stoplicht onder het tunneltje door richting Bruinisse. De bocht naar links Zierikzee in kan denk ik iets minder snel, tenzij je zeker weet dat er geen tegenliggers zijn.
Naar het Zuiden heb ik dan nog wel een uitdaging voor je: In mijn film van die route haalde ik 80 maar m'n absolute record op dat stuk is 89,8 km/h. Voor de drempel ff remmen; die kan je beter niet met meer dan 75 nemen, tenzij je van vliegen houdt. Succes
(01-May-2024, 07:49 PM)Gideonaut schreef: de jurassic park stickers/decals maak ik zelf in photoshop zodat ik Waw #015 erin kan verwerken en dan laat ik het ergens als vinyl stickers printen.Nul10 Reclame (je raadt nooit waar ze zitten) heeft ervaring met plakken op velomobielen.
Wow 89,8 is wel echt heel snel, was dat ook met een open ligger? Ik heb in ieder geval een leuke doelstelling maar dan moet ik wel een andere vertanding hebben ben ik bang. En daar ga ik niet aan beginnen omdat ik nu een lekkere range heb voor normaal dagelijks gebruik (tussen 27 en 45 zegmaar).