05-May-2024, 10:04 PM
Nummer 2 is meer een passie/kunstproject en DE FIJNSTE velo om aan te knutselen, waren ze allemaal maar zo modulair! maar die heeft onderdelen nodig, volgens mij was Alligt die van die trapas gevallen voor velo's/vierkante buis profielen verkoopt. Moet ik nog opzoeken, heb er eentje nodig met een derailleur stokje.
De Velayo staat eindelijk weer op 3 wielen, er moet echt een keer een soort van service-hatch in komen want dit is gewoon niet te doen, ik heb hem uiteindelijk met een berg spanbanden aan de trap opgehangen en zodanig gedraaid dat ik er in kon klimmen maar m'n rug is kapot.. Hoe hebben ze die dingen ooit geproduceerd? een kind in laten klimmen? gereedschap aan een stok gemonteerd?
De Velayo staat eindelijk weer op 3 wielen, er moet echt een keer een soort van service-hatch in komen want dit is gewoon niet te doen, ik heb hem uiteindelijk met een berg spanbanden aan de trap opgehangen en zodanig gedraaid dat ik er in kon klimmen maar m'n rug is kapot.. Hoe hebben ze die dingen ooit geproduceerd? een kind in laten klimmen? gereedschap aan een stok gemonteerd?
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron