06-May-2024, 05:30 PM
Ik weet nog niet hoe ik een service hatch in de Velayo kan krijgen, boven op de neus heeft geen zin, dan moet je nog steeds de fiets in klimmen, mooi zal het ook niet ogen. Van onder zou beter zijn, maar daar zit op de locatie waar je een gat zou willen een hele grote rij bouten die de sandwich strak klemmen, als ik dat eruit zou zagen dan flappert de hele neus krom denk ik. Bleh wat een gedoe.
Ook net langs een advocaat gegaan voor een gratis consult, komt erop neer, ik kan niet bewijzen dat ik schade heb geleden door de automobilist dus helaas pindakaas ik krijg niets vergoed.. Ons rechtssysteem dames en heren.. top! volgende keer recht in eigen handen nemen dus.
Ook net langs een advocaat gegaan voor een gratis consult, komt erop neer, ik kan niet bewijzen dat ik schade heb geleden door de automobilist dus helaas pindakaas ik krijg niets vergoed.. Ons rechtssysteem dames en heren.. top! volgende keer recht in eigen handen nemen dus.
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron