23-Jul-2018, 12:03 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-Jul-2018, 12:28 PM door Hoekie.)
(06-Jul-2018, 07:48 PM)PeeWee32 schreef: Zondag jl een blauwe Quest
En een mooie.
Zou mooi zijn als iedereen net als jij een afbeelding/foto zou toevoegen . Zegt meer dan slechts het type/model.
(11-Jul-2018, 06:51 PM)pietermels1979 schreef:(10-Jul-2018, 09:26 PM)Bert_Rijssen schreef:(10-Jul-2018, 07:46 PM)Roepers schreef: Heftig! Hoe is het met de ander?Om heel eerlijk te zijn interesseerde het mij ook niet op dat moment. Ik was vooral boos op hem en vooral ook op mezelf omdat ik hem niet op tijd gezien heb.
Kijk dat er een aanrijding is geweest dat kan gebeuren maar om dan laconiek te zeggen dat het je niet interesseert hoe het met de ander gaat is ook weer het andere uiterste. Het was een kleine moeite geweest om even gegevens uit te wisselen en te vragen hoe het gaat.
Dat je met een ligfiets eerder onderuitgaat bij een aanrijding of valpartij dat is gewoon een feit. Je kan niet even snel corrigeren. Om die reden pas ik ook altijd mikn snelheid aan als ik mensen inhaal of tegenkom ipv doorjakkeren.
Detail: hij zegt op dat moment.
Onderuit gaan ligt meer aan de fietser dan aan de fiets. Als ik van 't weekend weer zag hoe de fiets controle van sommige fietsers was.
En daarnaast vraag ik me af waarom je dat aanhaalt. Zover ik kan lezen heeft dat niks met het ongeluk te maken.
Ik pas mijn snelheid bij passeren ook aan, maar dat is niet daarom.