14-May-2024, 12:05 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 14-May-2024, 12:08 PM door GerDilven.)
Dank voor het dubbele respect voor mijn twee fietstochten in België van afgelopen zomer dan maar! Ik ben net als jij een moedig man!
Waar moest jij de Belgische wegen ondergaan?
[/quote]
Gewoon een klein stukje lokaal, naar Heist op den berg 30km; er staat een leuke M5 2020 met klapstuur in haar schuurtje voor de Belgische tochtjes, waarbij ze dan met de elektrische fiets wel eindelijk bereid is om mee te gaan fietsen op een fiets die net zo duur is als mijn tweedehands velomobiel.
Maar goed, we zijn dan samen "sportief" bezig.
Eerder al eens geprobeerd met een super sportieve stadsfiets, maar daar was geen bijhouden aan.
Op de ligfiets lukt dat iets beter.
Fietsknooppuntnetwerken zijn voor zover mij bekend een Limburgse uitvinding, het Belgische Limburg welteverstaan.
De fijnste fietsroute in de Benelux die ik tot nu toe ken ligt in België: het jaagpad langs de Zuid-Willemsvaart.
[/quote]
Bedankt voor deze tip, die gaan we zeker eens fietsen
Waar moest jij de Belgische wegen ondergaan?
[/quote]
Gewoon een klein stukje lokaal, naar Heist op den berg 30km; er staat een leuke M5 2020 met klapstuur in haar schuurtje voor de Belgische tochtjes, waarbij ze dan met de elektrische fiets wel eindelijk bereid is om mee te gaan fietsen op een fiets die net zo duur is als mijn tweedehands velomobiel.
Maar goed, we zijn dan samen "sportief" bezig.
Eerder al eens geprobeerd met een super sportieve stadsfiets, maar daar was geen bijhouden aan.
Op de ligfiets lukt dat iets beter.
Fietsknooppuntnetwerken zijn voor zover mij bekend een Limburgse uitvinding, het Belgische Limburg welteverstaan.
De fijnste fietsroute in de Benelux die ik tot nu toe ken ligt in België: het jaagpad langs de Zuid-Willemsvaart.
[/quote]
Bedankt voor deze tip, die gaan we zeker eens fietsen