15-May-2024, 01:25 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-May-2024, 01:28 PM door 365cycle.)
(15-May-2024, 01:16 PM)Frutsel schreef: De hoeveelheid extra lucht/koeling die je krijgt vind ik tegenvallen.De druk op dat punt is ook vrij laag. Wordt ook wel bewezen doordat ik echt hard moet rijden of ongunstige wind moet hebben voordat ik in de efficiëntie ga merken dat ik de neusklep eraf heb.
(15-May-2024, 01:16 PM)Frutsel schreef: Als je met een toerkap zou rijden maakt het misschien wat uit, maar voordat ik die gebruik moet het wel extreem prutsweer zijn, en dan wil je weer geen extra waterinlaat hebben...Op zich is dat nog wel op te lossen met afwatering. Randje erin maken en een tuitje net ervoor (zoiets: ·) ), slangetje naar de kettingtunnel of naar een nieuw afwateringsgat in de bodem et voila. Even goed naar de toerkap van een Bülk of Milan kijken is de moeite; afwatering is daarin erg mooi geregeld, loopt naar twee gaatjes aan de zijkant (in het schuine stuk van de kap). Het enige water dat daar binnenkomt spettert helaas onder het vizier door. Denk dat extra ventilatie vanuit de nacaduct een beter idee was geweest; spettert minder, dan blijft het vizier ook echt schoon.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.