15-May-2024, 05:45 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-May-2024, 05:46 PM door datakneder.)
ik vandaag Murphy op bezoek had... Eerst liep mijn tijdelijke achterspatbordje aan. Daarna bleek dat mijn zonneklepje lam was. Onderweg hoorde ik in de bocht een "ploink" en dacht dat dat een spaak zou zijn, wat ook zo bleek te zijn. En vlak voor ik thuis was begaf mijn kilometertellertje het (los contactje denk ik, maar waar?).
Eenmaal thuis probeerde ik pindasaus te maken en de magnetron zei "ploef". En toen ik naar het dorp fietste om nieuwe spaken te halen, hoorde ik voor het binnenrijden van het dorp weel "ploink" Ik heb nog niet gekeken, maar heb een ernstig vermoeden.
En ja het is natuurlijk de kant van de cassette waar de breuk is.
Ik werd dan wel weer blij dat 5 spaken bij de fietsenmaker € 2,50 waren. De laatste keer in Nederland betaalde ik volgens mij een euro per spaak.
Eenmaal thuis probeerde ik pindasaus te maken en de magnetron zei "ploef". En toen ik naar het dorp fietste om nieuwe spaken te halen, hoorde ik voor het binnenrijden van het dorp weel "ploink" Ik heb nog niet gekeken, maar heb een ernstig vermoeden.
En ja het is natuurlijk de kant van de cassette waar de breuk is.
Ik werd dan wel weer blij dat 5 spaken bij de fietsenmaker € 2,50 waren. De laatste keer in Nederland betaalde ik volgens mij een euro per spaak.