24-May-2024, 01:33 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-May-2024, 01:34 AM door 365cycle.)
(23-May-2024, 11:12 PM)Merijn schreef: Als hij auto rijdt weet ie op elk moment precies welke andere auto’s waar zitten.Zo rijd ik ook op de momenten dat ik echt met het verkeer bezig ben (toch wel meestal, eigenlijk). Heeft me al een aantal keer gered, doordat ik kon uitwijken "op de gok" (wetende dat de kans heel klein was dat er nu wél iets in m'n vluchtweg zat).
(23-May-2024, 11:12 PM)Merijn schreef: En iets anders: hebben jullie echt niks anders te doen dan je ergeren aan andere weggebruikers? Dat heb ik inmiddels opgegeven: het verandert niets,Oneens. Ik probeer die frustratie om te zetten in iets nuttigs. M'n ukkie fietste afgelopen week voorop met een vriendje, richting een kruispunt waar fietsers voorrang hebben. Nog voor ik aanwijzingen kon geven hoorde ik hem "kijken of ie stopt! autos kan je niet vertrouwen!" tegen z'n vriendje zeggen
Daarnaast helpt een stukje vriendelijkheid als mensen wél fatsoenlijk rijden ook gewoon een hoop. Daar zeur ik hier alleen een stuk minder over.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.