30-May-2024, 01:42 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-May-2024, 01:52 PM door datakneder.)
Net een VM, volgens mij een DF, groen boven en flets geel onder, op de Rheinuferstraße bij mij om de hoek. Even gegroet en bij de brug ging hij linksaf naar Kleve en ik rechtsaf naar 's-Heerenberg. Tja het is vandaag een feestdag in Duitsland dus moest ik deze keer in Nederland boodschappen doen. Dat vind ik niet heel erg omdat de route wel lekker rijdt.
Op de terugweg op dezelfde dijk stond er een wielrenner te wachten tot ik er was. Bij het inhalen zag ik zijn enorme kuiten en dacht die kan wel volgen en dat deed hij ook. Met 48 km/h bleef hij op 20 meter achter me hangen. Helaas, voor hem, sloeg ik na ong. 700m rechtsaf. Ik denk dat hij het langer zou hebben volgehouden dan ik.
Op de terugweg op dezelfde dijk stond er een wielrenner te wachten tot ik er was. Bij het inhalen zag ik zijn enorme kuiten en dacht die kan wel volgen en dat deed hij ook. Met 48 km/h bleef hij op 20 meter achter me hangen. Helaas, voor hem, sloeg ik na ong. 700m rechtsaf. Ik denk dat hij het langer zou hebben volgehouden dan ik.