31-May-2024, 09:09 PM
Ik vannacht niet geslapen heb en er om 9.00u werklui over de vloer kwamen. Daarna zelf ook even geklust en een draad getrokken om een stopcontact in de schuur te realiseren, om tijdens de aanleg te bedenken dat de lasklem voor 3 draden die ik bij mn broer had gehaald er eentje moest zijn voor 4 draden. Dom, want de draad naar de lamp zelf vergeten.. Vervolgens flikkert ook de opbouw van het stopcontact uit mn klauwen: kapot.
Klusje uiteindelijk geklaard, ga mn nest in en een kwartier later kon ik me weer aankleden omdat er werd aangebeld. Staat er een behoorlijk aantrekkelijke jonge deerne voor de deur namens Unicef. Huis-aan-huis verkopers/collectanten, er zou een verbod op moeten komen
Net half uurtje wakker nu.. en nog steeds beetje suf door vermoeidheid, maar wel met een werkend 230V stopcontact in de muur dus het is niet enkel negatief
Klusje uiteindelijk geklaard, ga mn nest in en een kwartier later kon ik me weer aankleden omdat er werd aangebeld. Staat er een behoorlijk aantrekkelijke jonge deerne voor de deur namens Unicef. Huis-aan-huis verkopers/collectanten, er zou een verbod op moeten komen
Net half uurtje wakker nu.. en nog steeds beetje suf door vermoeidheid, maar wel met een werkend 230V stopcontact in de muur dus het is niet enkel negatief