01-Jun-2024, 08:36 AM
Als je vanuit je bovenhuis/bovenverdieping voor de voordeur kunt zien is het makkelijk, je opent een raam, praat met degene voor de deur en doet de buitendeur pas open als je weet dat het de moeite waard is.
Persoonlijk vind ik die ene, hooguit twee collectanten per jaar die buiten werktijd portiekflats komen collecteren niet erg en krijgen ze geld als ik muntgeld of klein papier geld heb.
Die paar keer dat ik gecollecteerd heb, names scouting voor Jantje Beton, waren er nog geen 'geen collectie' bordjes, ik weet ook niet of ik die gerespecteerd zou hebben.
Persoonlijk vind ik die ene, hooguit twee collectanten per jaar die buiten werktijd portiekflats komen collecteren niet erg en krijgen ze geld als ik muntgeld of klein papier geld heb.
Die paar keer dat ik gecollecteerd heb, names scouting voor Jantje Beton, waren er nog geen 'geen collectie' bordjes, ik weet ook niet of ik die gerespecteerd zou hebben.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)