08-Jun-2024, 07:27 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-Jun-2024, 10:09 AM door Willeke_IGKT.)
Omdat ik een nieuwe fiets heb, nu ja, nieuw voor mij.
Een M5 Compct vouwfiets van de verhuurder in Bergen die aan het stoppen is.
Ik ben er vanmorgen heen gefietst en heb de fiets geprobeerd en gekocht. Maar in de Strada kan ik hem echt niet vervoeren.
Geen probleem, ik breng hem wel even naar een station. Afgesproken laat in de middag bij station Alkmaar. Daar bleek de man hem ook nog even ingekort te hebben en nu pas ik er op.
Ik ben met opgevouwen fiets in de trein gestapt. Wel een pakket dat groter is dan de nieuwe regels toestaan maar geen conducteur gezien.
Een M5 Compct vouwfiets van de verhuurder in Bergen die aan het stoppen is.
Ik ben er vanmorgen heen gefietst en heb de fiets geprobeerd en gekocht. Maar in de Strada kan ik hem echt niet vervoeren.
Geen probleem, ik breng hem wel even naar een station. Afgesproken laat in de middag bij station Alkmaar. Daar bleek de man hem ook nog even ingekort te hebben en nu pas ik er op.
Ik ben met opgevouwen fiets in de trein gestapt. Wel een pakket dat groter is dan de nieuwe regels toestaan maar geen conducteur gezien.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)