16-Jun-2024, 10:39 PM
Ik twijfelde even of ik het "blij" of "niet blij" topic moest kiezen, maar toch maar deze.
Het was een drukke dag, want:
Het was een drukke dag, want:
- vanochtend/middag heb ik m'n DF XL afgeleverd aan een collega. Hij vond ligfietsen al interessant, toen ik laatst op kantoor was in Berlijn hebben we er uitgebreid over gebabbeld. In de tussentijd heeft hij een open trike geprobeerd en was direct verknocht aan de houding. Het moest echter toch een velomobiel zijn, en aangezien m'n DF toch weg zou gaan heb ik hem die aangeboden. Vandaag kwam hij langs, het was even prutsen om alles passend te krijgen want hij is nog een stukje groter dan ik en heeft brede schouders. Maar goed, prutsen met de stoel en de trappers et voila. Toen testrijden... daar kwam die big smile hoor Hij reed vandaag terug naar Amsterdam, de komende dagen gaat hij met z'n DF XL terug rijden naar Berlijn.
- vanavond kwam Frutsel langs om de Bülk op te halen, want die was sinds afgelopen week velomobielloos omdat zijn DF XL verkocht was. Ook die wat bijgesteld en ook hij reed blij weg.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.