|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Berichten: 1.279
Topics: 30
Lid sinds: Jul 2021
Bedankt: 820
2656 x bedankt in 1204 berichten
(07-Jul-2024, 04:46 PM)Hardloper schreef: Omdat ik een hert heb gespot in de “ natuur ”
Ik dacht dat herten in Nederland zo'n beetje tot de Veluwe(zoom) beperkt waren. In Kleve ben ik er ook wel eens een tegengekomen toen ik de hond aan het uitlaten was. Maar in Brabant...
|
| Berichten in dit topic |
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 07-Jul-2024, 05:04 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 20 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|