21-Jul-2024, 10:21 AM
Gisteren op pad geweest om een roeifiets op te halen. Vanuit Goes naar een familielid geroetst ermee en vandaaruit besloten om niet terug naar de trein te roeien om huiswaarts te keren maar het hele stuk naar huis te roeien met 3 halve liters cola, een appeltaartje en een blik radler als brandstof. Dat is gelukt, +- 100km geroeid, maar op gegeven moment merkte ik wel een pijntje bij mn knie. En die zit er nu, halve dag later, nog steeds bij het roeien
Ook ben ik even iets minder blij met de carbon roets. Ik merk hoe stil de gebruikte roets is en heb het idee dat dat veel stiller is als de 209 momenteel. Kan zijn dat dat door het carbon frame komt (klankkast?) maar ook misschien om een andere reden. Weet niet, misschien zit het tussen de oren.
Ook ben ik even iets minder blij met de carbon roets. Ik merk hoe stil de gebruikte roets is en heb het idee dat dat veel stiller is als de 209 momenteel. Kan zijn dat dat door het carbon frame komt (klankkast?) maar ook misschien om een andere reden. Weet niet, misschien zit het tussen de oren.