27-Jul-2024, 05:24 PM
Ik was vandaag bijna bij Zaandam dat ik Fred, in zijn witte DF bij een stoplicht zag staan.
We kwamen samen bij Hans aan, het verzamelpunt voor De Waterlandse Liggers.
Hans reed niet mee maar er was een leuke groep, twee open liggers.
Ik heb de eerste 30 km van de route meegereden en ben toen afgeslagen naar het zuiden, via de Schellingwouderbrug, achter Amsterdam Centraal Station langs, het Brettenpad de stad uit. Net even Halfweg aangetikt, over fietspaden en rustige wegen naar het Noordzeekanaal, waar ik langs de zuidzijde bleef tot pont Velsen.
In die 85 km zag ik buiten onze vrienden een ligger, een van Raam waar de berijdster niet terug groette. Net na Centraal en op een kruispunt, dus misschien was ze niet op mij aan het letten.
We kwamen samen bij Hans aan, het verzamelpunt voor De Waterlandse Liggers.
Hans reed niet mee maar er was een leuke groep, twee open liggers.
Ik heb de eerste 30 km van de route meegereden en ben toen afgeslagen naar het zuiden, via de Schellingwouderbrug, achter Amsterdam Centraal Station langs, het Brettenpad de stad uit. Net even Halfweg aangetikt, over fietspaden en rustige wegen naar het Noordzeekanaal, waar ik langs de zuidzijde bleef tot pont Velsen.
In die 85 km zag ik buiten onze vrienden een ligger, een van Raam waar de berijdster niet terug groette. Net na Centraal en op een kruispunt, dus misschien was ze niet op mij aan het letten.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)