27-Jul-2024, 07:13 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-Jul-2024, 07:16 PM door ZoefZoef.)
(27-Jul-2024, 05:06 PM)Willeke_IGKT schreef: Het kan ook zijn dat je ventieltje niet goed vast heeft gezeten en los getrild is. En als dat zich herhaalt is het tijd om een nieuw ringetje erop te zetten.
Nee, dit is echt bewust gedaan
Pomp die band nog 1x op, daarna lijm ik m wellicht vast zodat je een tangetje nodig hebt om dat metalen ringetje los te draaien.
Ook niet blij omdat ik 2 van de 5 schroeven waarmee de snel aan de naaf van de roets kwijt ben sinds vannacht en ik ze niet meer kan terugvinden . Ben die hele fiets aan het schoonmaken en had die snel er ook af gehaald om beter bij de naaf te komeb.
(27-Jul-2024, 05:06 PM)Willeke_IGKT schreef: Het kan ook zijn dat je ventieltje niet goed vast heeft gezeten en los getrild is. En als dat zich herhaalt is het tijd om een nieuw ringetje erop te zetten.
Nee, dit is echt bewust gedaan
Pomp die band nog 1x op, daarna lijm ik m wellicht vast zodat je een tangetje nodig hebt om dat metalen ringetje los te draaien.
Ook niet blij omdat ik 2 van de 5 schroeven waarmee de snel aan de naaf van de roets kwijt ben sinds vannacht en ik ze niet meer kan terugvinden . Ben die hele fiets aan het schoonmaken en had die snel er ook af gehaald om beter bij de naaf te komen.