30-Jul-2024, 05:32 PM
(30-Jul-2024, 05:17 PM)LigZeeuw schreef: Nou dat is dan nog tot daar aan toe, maar waarom ze daarna zo nodig vlak naast me moet gaan rijden terwijl ik met een kleine 50kmh de helling af knal is me een raadsel, levensgevaarlijk. En als klap op de vuurpijl gaat ze daarna voor me rijden en afremmen. Gelukkig was ik zo goed als thuis want ik was er helemaal klaar mee.
Heftig hoor. Ik merk dat er vaak automobilisten zijn die behoorlijk wat verkeersovertredingen gaan maken om mij erop te wijzen dat ik een (vermeende) verkeersovertreding zou hebben begaan.
Ben ik altijd behoorlijk verbaasd over.
1x ging de man toeteren (dat is verkeersovertreding 1), mij met zijn mobiel filmen tijdens het autorijden (dat is 2), deze man ging ook heel dicht naast mij rijden én door het raampje naar buiten schreeuwen en spugen (dat is 3) en als laatste probeerde hij mij klem te rijden (en dat is 4).
Wat had ik nou fout gedaan? Volgens hem had ik mijn hand niet uitgestoken.
Ik was met de vm en hij had dus niet mijn knipperlicht gezien, want hij wist niet dat dit ook bestond.
Uiteindelijk wees ik hem op al zijn echte verkeersovertredingen en toen kwam er zowaar een 'sorry' uit zijn mond.
Daar was ik nou weer stomverbaasd over
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler