31-Jul-2024, 07:23 PM
(31-Jul-2024, 06:51 PM)Hoekie schreef: Vandaag een automobilist die me tussen wilhelminadorp en Goese Meer me al afremmend afsnijdend langzamer wilde doen laten rijden. En wat later al versnellende met de hand richting fietspad wees, nadat ik op de camera wees en camera gebaren maakte. Ik denk dat ie wat frustie was omdat ie lang voor de brug had moeten wachten en ik er zo langs kon en als eerste weer weg. Helaas heb ik hem niet kunnen vertellen dat ik daar gewoon mag rijden.
Zo had ik vorige week ook een wit busje (ja, typisch ) dat mij afsneed en zat te remmen (wat wel ideaal is om de nummerplaat zeer duidelijk in beeld te krijgen ). In mijn geval was het omdat ik een km of zo eerder aan een rood licht dat net terug op groen sprong een bypass (fietspad) naar rechts op snelheid kon gebruiken en hij moest wachten tot de auto's voor hem doorgereden waren. Ook in mijn geval heb ik 'm maar op de camera gewezen, toen werd het al iets minder. Een km nadat ie onnozel deed had ie toch al de fantastische voorsprong van 50 meter, daarna draaide mijn traject af. Ook dat filmpje is intussen al bewaard hier.