01-Aug-2024, 08:49 AM
(31-Jul-2024, 11:13 PM)ZoefZoef schreef: ..omdat ik mn kabelknipper nergens kan vinden. Niet in mn ouderlijk huis, niet in mn schuur, niet in mn eigen huisje. En dat ding is nodig om de jagwire remkabel netjes af te knippen om m door het frame van de roets te kunnen krijgen. Ergste is gewoon dat ik weet dat ik m redelijk kortgeleden heb gehad, mogelijk Elds klaar heb gelegd om mee te nemen of zelfs meegenomen en ie dus echt gewoon niet te vinden is nu ik m dringend nodig heb
Dit heb meermaals dagelijks met, m'n sleutels, portefeuille, smartphone, laptop, fietstas, reserve kleren, lunchbox, ... Eer ik het meeste weer gevonden heb, ben ik alweer op zoek naar iets anders.
Gisteren ochtend, het was nog donker. In de regen over de velomobile aan het zoeken geweest naar mijn portefeuille. Ik had hem letterlijk nog net gehad want ik was buiten gegaan en de sleutel van de voordeur erin gestoken. Fietstas terug uit de velomobile gehaald en uitgespit. Niets. Ook niet in de velomobiel. Terug aan de deur gaan voelen. Jawel op slot. Kan toch niet!!! Uiteindelijk lag mijn portefeuille onder de zit in de velomobiel. Same shit, different day