02-Aug-2024, 08:33 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-Aug-2024, 08:33 AM door Bacchus.)
(01-Aug-2024, 09:52 PM)Bob Hagendijk schreef: Ik ben op vakantie, België. En ondanks soms bijzondere en soms geheel afwezige fiets infrastructuur werd ik toch positief verrast. In het centrum van Mol zag ik een aantal van de volgende fietsparkeerplaatsen:Mooi! Jammer dat ze dat autosilhouet aan het einde moesten maken, anders hadden er twintig fietsen ingepast.
Linkje
(02-Aug-2024, 07:19 AM)Wim -de roetsende schreef:In eerste instantie lijkt dat inderdaad, waarschijnlijk doordat die neuspijp vrijwel in het verlengde van de tafelrand lijkt te liggen. Dan bedenk je je dat de foto niet recht van boven is gemaakt en die neuspijp dus niet horizontaal is maar schuin afloopt. Als je dan terugredeneert dat de fiets dus een beetje tegen de tafel leunt, heb je het juiste perspectief te pakken.(01-Aug-2024, 08:18 PM)LigZeeuw schreef: https://i.postimg.cc/7Y3DfCfk/IMG-2989.avifIets heel anders. Wat heeft deze foto een verrassende/verwarrende invalshoek.
De neuspijp lijkt of scheef te staan of de kettingloop lijkt heel vreemd te lopen.
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course