03-Aug-2024, 04:27 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-Aug-2024, 04:29 PM door LigZeeuw.)
(02-Aug-2024, 11:03 PM)qv-tester schreef: Vandaag nog eens een heel lang rondje gedaan, 319 km. 14 boterhammen, 1 appel en 6 liter water verbruikt onderweg (dus de fiets was op het laatste een pak lichter ) Het ging behoorlijk goed, pas iets na half 11 vertrokken omdat ik eerst thuis nog wat werk wou doen, en iets na 9 was ik terug thuis, dus nog net voor de zon onder ging. Ik voel mijn benen wel een beetje als ik van een trap af loop, maar het is een paar maanden geleden een stuk erger geweest van een rondje van "maar" 130 km.
Wel nog een stuk moeten improviseren, want er waren een hele resem kruispunten om de N65 over te steken afgesloten, uiteindelijk toch een fatsoenlijk alternatief gevonden toen ik 5 km verderop eindelijk over kon...
Sjonge dat zijn nog eens afstanden zeg, dat ga ik op de M-racer nog niet zomaar redden hoor.
(02-Aug-2024, 11:07 PM)Bart Verbeek schreef:(02-Aug-2024, 07:19 AM)Wim -de roetsende schreef: NB: wat is die kleur toch ongelooflijk prachtig
Helemaal mee eens!
Dankje, ik heb er ook nog steeds geen spijt van. Sowieso trouwens nog geen spijt dat ik de speed peddelec vervangen heb voor de M-racer. Hooguit een klein beetje spijt dat ik niet wat dieper in de buidel heb getast voor een CHR. Misschien ooit nog...