Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Berichten: 2.433
Topics: 27
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 33
3702 x bedankt in 2043 berichten
05-Aug-2024, 10:31 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-Aug-2024, 10:33 PM door ZoefZoef.)
(05-Aug-2024, 10:17 PM)melle z schreef: (04-Aug-2024, 09:12 PM)Wim -de roetsende schreef: Over die wielen heb ik minder positieve verhalen gehoord.
Als ze eenmaal in onbalans zijn, dan heb je pech. Hoe kan er onbalans in die wielen ontstaan? Waarom hebben specifiek deze wielen daar last van?
Goede vraag. Het zit erin of niet, lijkt me. Dat carbon zou sterk genoeg moeten zijn.
|
Berichten in dit topic |
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door ZoefZoef - 05-Aug-2024, 10:31 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 28 gast(en)
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
Nieuwe berichten
|
Ervaringen met de Tuna
|
Ik ben ook geen fan ...Gideonaut — 11:35 PM |
Ligfietsen en skeeleren - beide liefde ...
|
Ja, vandaag. Rondje ...Hoekie — 11:07 PM |
wat ze zeggen
|
Fietspaden zijn nu...365cycle — 10:53 PM |
Ervaringen met de Tuna
|
@Frutsel Iedereen is...365cycle — 10:49 PM |
wat ze zeggen
|
Wat een herrie...Frutsel — 10:39 PM |
wat ze zeggen
|
Wat een herrie m...Wim -de roetsende — 10:11 PM |
wat ze zeggen
|
Wat een herrie mak...datakneder — 09:47 PM |
wat ze zeggen
|
Ik heb werkelijk n...Wim -de roetsende — 09:44 PM |
wat ze zeggen
|
Ik kwam ook gisteren...Hardloper — 09:42 PM |
wat ze zeggen
|
Daarentegen gaan tri...Lopopodium — 09:16 PM |
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Het maakt mij niks...datakneder — 09:15 PM |
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Bij de andere Nexu...Lopopodium — 09:15 PM |
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Bij de andere Nexus ...Jeroen S — 09:08 PM |
Ombouw Berg Ferrari skelter tot ligfiets
|
Even een update hoe ...PlantageBohémien — 08:57 PM |
Overzicht open liggers voor kleine mens...
|
Komt de oplossing in...Jeroen S — 08:54 PM |
wat ze zeggen
|
Fietspaden zijn nu a...melle z — 08:27 PM |
wat ze zeggen
|
Mijn vriendin is g...PlantageBohémien — 08:22 PM |
|