18-Sep-2018, 10:26 PM
(17-Sep-2018, 08:30 PM)Lopopodium schreef: Nee, ik ben geen fotomaker. Heb zelfs niet eens een camera / telefoon (en dus ook niet bij me).
En dan nog, ik hou van een beetje doorfietsen. Wil alleen stoppen om interessante informatieborden te lezen of iets pittoresk te bekijken. Dat voegt wat toe aan mijn fietsbeleving. De rest bewonder ik wel tijdens het stevig doorfietsen.
De 'Oude dame', een brugje in Strijensas, vond ik bijvoorbeeld wel de moeite waard om even halt te houden.
Bedankt voor de indruk van het bruggetje Erik. Zulke bruggen heb je hier in de buurt voor het uitzoeken, oud en nieuw, groot en klein. Jammer. Ik ben ook wat later begonnen met foto's te maken onderweg. Digitale cameraatje heb ik eens op een tochtje in Enschede gekocht. Ik vind het jammer dat ik van de beginjaren met de bukfiets weinig foto's heb. Zo vaak ga ik nu niet op pad. En als ik nu de foto's zie dat ik de ritten als het ware opnieuw beleef. Maar goed ieder zijn meug zal ik maar zeggen.
Ik ben trouwens afgelopen vrijdag naar de Utrechtse Heuvelrug ook totaal geen ligger tegengekomen. Wel mannetjes en hondjes, wat verdwaalde toeristen op elektrische tandenborstels die elke knooppuntbord stoppen en kijken waar ze nu heen willen, en de gebruikelijke scholieren met de telefoon in de handen. Ook veel opmerkingen gehoord onderweg.
gr. Fietsbennie site