16-Aug-2024, 10:51 PM
Ik heb juist prima ervaringen met fietsen in Griekenland. Wat langer geleden de Peloponnesos rond, en een paar jaar terug met twee tieners een kleiner rondje op de Peloponnesos en een stuk langs de noordkust van Kreta. Je moet tegen de warmte kunnen, maar onveilig heb ik me er niet gevoeld. Wel een beetje je best doen met routes plannen, maar dat geldt overal.
En vreselijk aardige mensen, waar je ook komt. Maar dat geldt op de fiets ook op heel veel plekken is mijn ervaring. Kennelijk heeft een fietser iets onschuldigs en ongevaarlijks over zich waardoor mensen behulpzaam worden. Daar wordt ik dan wel weer blij van, maar dat is een ander draadje.
En vreselijk aardige mensen, waar je ook komt. Maar dat geldt op de fiets ook op heel veel plekken is mijn ervaring. Kennelijk heeft een fietser iets onschuldigs en ongevaarlijks over zich waardoor mensen behulpzaam worden. Daar wordt ik dan wel weer blij van, maar dat is een ander draadje.
Fietser en knutselaar en eventjes niet in vorm. Roets, FlevoRacer en diverse (carbon) zelfbouwers voor 1 of 2 personen