19-Aug-2024, 10:47 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-Aug-2024, 11:45 PM door ZoefZoef.)
..ik vandaag eindelijk eens op de fiets heb gezeten die ik anderhalve week terug heb opgehaald. Een aantal van jullie wisten dat al en de rest nu dus ook: de M5 CHR met carbon tailbag, HED.3 achterwiel en een carbon driespaaks M5 voorwiel. Die fiets werd hier ook verlinkt, maar op dat moment had die fiets allang bezichtigd bij de verkoper
Ik heb de derailleur die los zat vastgezet, nadat ik afgelopen week de juiste schroefjes heb gehaald. Die hing enkel los omdat de vorige eigenaar de schroefjes nodig had voor zn andere fiets dus nee, dat was geen defect aan het frame ofzo. Kon de crank bij de bezichtiging niet verdraaien hierdoor, dus had geen idee of ik bij deze fiets crankoverlap zou hebben of niet en het antwoord was dus: nee!
Nog even voorwiel voorzien van een andere binnenband, de hele fiets schoonmaken en nalopen en dan binnenkort maar eens de sporen geven.
Kwam net terug van boodschappen en had de GreenMachine mee. Als je dan direct daarna die M5 CHR in handen hebt dan is het net alsof je een veertje optilt zo licht is dat ding. Ongelooflijk gewoon wat een verschil dat is.
Er zitten diverse stickers op van de vorige eigenaar, die triathleet was en in meerdere landen aan dergelijke wedstrijden en iron mans heeft meegedaan. Twijfel of ik die eraf zal halen. Vind die geschiedenis eigenlijk wel mooi en de fiets zoals ie nu is wel karakter geven.
Maar, geen crankoverlap dus en dat is wel heel erg fijn in deze! En ook fijn is dat de extra carbon M5 voorvork die erbij zat maar niet in de advertentie gemeld was een 26" lijkt te zijn. Moet ik nog even nakijken, maar nu geen zin in.
.
Ik heb de derailleur die los zat vastgezet, nadat ik afgelopen week de juiste schroefjes heb gehaald. Die hing enkel los omdat de vorige eigenaar de schroefjes nodig had voor zn andere fiets dus nee, dat was geen defect aan het frame ofzo. Kon de crank bij de bezichtiging niet verdraaien hierdoor, dus had geen idee of ik bij deze fiets crankoverlap zou hebben of niet en het antwoord was dus: nee!
Nog even voorwiel voorzien van een andere binnenband, de hele fiets schoonmaken en nalopen en dan binnenkort maar eens de sporen geven.
Kwam net terug van boodschappen en had de GreenMachine mee. Als je dan direct daarna die M5 CHR in handen hebt dan is het net alsof je een veertje optilt zo licht is dat ding. Ongelooflijk gewoon wat een verschil dat is.
Er zitten diverse stickers op van de vorige eigenaar, die triathleet was en in meerdere landen aan dergelijke wedstrijden en iron mans heeft meegedaan. Twijfel of ik die eraf zal halen. Vind die geschiedenis eigenlijk wel mooi en de fiets zoals ie nu is wel karakter geven.
Maar, geen crankoverlap dus en dat is wel heel erg fijn in deze! En ook fijn is dat de extra carbon M5 voorvork die erbij zat maar niet in de advertentie gemeld was een 26" lijkt te zijn. Moet ik nog even nakijken, maar nu geen zin in.
.