25-Sep-2018, 02:40 PM
Gisteren een tocht van 176 kilometer van Den Haag via Hoek van Holland / Maassluis / Goedereede, Stavenisse naar Rilland. Maar geen enkele ligfietser gezien, wederom. en het was nog wel perfect ligfietsweer (na 12:00 toen de regenbuien eenmaal weg waren). Leuk plaatsje trouwens, dat Goedereede. Dacht ook dat Stavenisse wel leuk zou zijn. Maar dat was maar een suffig dorpje qua pittoreske uitstraling. De hele polder daar was maar zozo. Zie mij niet meer in dat deel van Zeeland nog eens komen met de fiets. Was wel leuk om in goed in de verte te kunnen kijken. Je ziet makkelijk Zierikzee en Goes en kerncentrale Doel liggen in de verte.
Dit was de laatste kans om in het westen nog ligfietsers tegen te komen, donderdag fiets ik mijn fiets weer naar de winterstalling in het oosten van het land. En pak ik daar nog wat tochten mee.
Dit was de laatste kans om in het westen nog ligfietsers tegen te komen, donderdag fiets ik mijn fiets weer naar de winterstalling in het oosten van het land. En pak ik daar nog wat tochten mee.