29-Sep-2018, 08:45 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-Sep-2018, 08:56 PM door Hoekie.)
Vandaag terloops 2 ligfietsen (geen M5 de overige types ken ik niet goed uit mijn hoofd) , een trike (keek strak voor zich uit) en een blauwe Quest (hebben uitbundig gezwaaid ) tegen gekomen. De blauwe Quest tussen Zierikzee en Bruinisse.
150km rechtsom rondje Goes - Hellegatsplein - Wouw - Goes.
Eergisteren op een korte ww rit Goes - Vlissingen een gele Quest. Was blijkbaar een van de eerste Quests (nr 04x) Ik moest snel weer door om op tijd op het werk te zijn anders hadden we veel langer gesproken. We hebben wel samen een stuk (Ritthemsestraat voor de locals) ~50km/u naar Vlissingen gekacheld
Volgens mij zitten beide Quest rijders niet op ligfietsers.nl. Anders mag u zich melden.
150km rechtsom rondje Goes - Hellegatsplein - Wouw - Goes.
Eergisteren op een korte ww rit Goes - Vlissingen een gele Quest. Was blijkbaar een van de eerste Quests (nr 04x) Ik moest snel weer door om op tijd op het werk te zijn anders hadden we veel langer gesproken. We hebben wel samen een stuk (Ritthemsestraat voor de locals) ~50km/u naar Vlissingen gekacheld
Volgens mij zitten beide Quest rijders niet op ligfietsers.nl. Anders mag u zich melden.