27-Aug-2024, 10:10 AM
Ik ga hoogstwaarschijnlijk donderdagavond eerst naar een receptie van het werk, daarna rijd ik verder naar de Wielerpiste van Hulshout. Doel is om eens - naar mijn normen weliswaar - veel kilometers af te leggen. Dat naargelang hoe mijn benen zijn (tegen dan heb ik al "snellere" 60km's erop zitten in het verkeer) en naargelang hoe het me bevalt op zo'n piste rijden. Voor hetzelfde geld heb ik het daar na zo'n halfuur al helemaal gehad. Mijn doel is dus om relatief rustig zoveel mogelijk kilometers af te leggen en dat 2-3u of zo volhouden.
- wat doe je met je bandendruk op een wielerpiste? Gewoon op max zetten omdat (naar verwachting) het wegdek er als een biljartlaken bij ligt? Ik heb CCU's. Ik vermoed dat de maximale druk van de CCU 6,5bar is. Of maakt het eigenlijk bijna niks uit zo lang die maar ergens in de normale range zit?
- Hoeveel liter water per uur neem je zoal mee? Ik dacht dat het zo'n 24° ging worden. Ik heb een Camelbak van 1,5L en een drinkenbus van 700ml. Ik vermoed dat ik daar wel even mee toe ga komen. Misschien dat ik indien nodig toch nog een 1,5L fles water mee neem. Zeg nooit nooit, maar ik denk niet dat ik tot 23h rondjes ga blijven draaien .
- En wat neem je qua voeding mee? Gewone boterhammen en blijven eten?
- Wat zouden jullie doen, racekap erop of gewone kap erop? Ik ga waarschijnlijk toch geen 45km/h rijden tenzij het met normale wattages voor mij wel haalbaar is, al denk ik dat dat ik eerder tussen de 35km/h~40km/h ga uitkomen. Anders ga ik het niet lang genoeg volhouden.