29-Aug-2024, 04:00 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-Aug-2024, 04:01 PM door Wim -de roetsende.)
Ik ben blij dat ik toch weer in en uit de Milan kan komen.
Op 6 augustus schreef 365cycle hierboven ergens (bericht #4220) het volgende:
Door dit bericht was ik gewaarschuwd. Ik heb dus de stoel links en rechts via een gaatje in de bodem vastgezet met een kabelbindertje.
Die gaatjes zaten er al, omdat ik ooit de stoel iets verplaatst heb en later toch weer heb terug gezet op de originele plek.
Door al dat fietsen op de CHR op de fietstrainer en het fietsen met de ICE was de kracht nog niet uit de benen verdwenen.
Heenweg lekker rond de 35/37km/u waar het kan en op de terugweg >42km/u.
Ik voel mij in de Milan toch een stuk comfortabeler en veiliger dan zo open en bloot op een ICE-trike
Op 6 augustus schreef 365cycle hierboven ergens (bericht #4220) het volgende:
Citaat: Dat helpt deels, maar het feit dat de stoel loszit helpt niet. Ik heb ooit iemand op bezoek gehad die kwam proberen in/uit de Milan te stappen met volgens mij weinig kracht in z'n schouders (echt een handicap, geen kwestie van training). Dat lukte eigenlijk niet echt.
Door dit bericht was ik gewaarschuwd. Ik heb dus de stoel links en rechts via een gaatje in de bodem vastgezet met een kabelbindertje.
Die gaatjes zaten er al, omdat ik ooit de stoel iets verplaatst heb en later toch weer heb terug gezet op de originele plek.
Door al dat fietsen op de CHR op de fietstrainer en het fietsen met de ICE was de kracht nog niet uit de benen verdwenen.
Heenweg lekker rond de 35/37km/u waar het kan en op de terugweg >42km/u.
Ik voel mij in de Milan toch een stuk comfortabeler en veiliger dan zo open en bloot op een ICE-trike
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler