31-Aug-2024, 07:06 PM
(31-Aug-2024, 04:13 PM)365cycle schreef:(31-Aug-2024, 06:42 AM)bucovaina schreef: Ik denk wel dat ik een goede keuze had gemaakt met op die piste te gaan rijden. Daar geraak je je momentum nooit kwijt en ik vermoed dat ik het daar langer had volgehouden dan in het verkeer. Haha, nu ... de laatste 10-15km voelde ook echt een beetje als doodgaan. Vooral mijn bilspieren wilden to-taal niet meer mee werken . Gisteren de trap omhoog gaan was ook echt een opgave . Nu dag 2 na de "helse" rit en het gaat al een pak beter. Ik voel nog wel wat maar 't is OK .Je kan er nog best wat bijtrainen hoor.
En kwestie van dat 24u record. Ik dacht op de piste nog aan (ik dacht Arend-Jan) die ooit 783km in 24u had gedaan. Ha, not even remotely close.
Mijn eerste 250 km ging moeizaam, maar ik ben in 2022 ook van Zuid-Holland naar Limburg gefietst, om daar de Oliebollentocht te fietsen, en daarna weer naar Goes te rijden. Als ik me niet vergis 36 gemiddeld, waarbij dat vooral laag was doordat de Oliebollentocht niet zo doorrijdt.
Ja ik ken dat ritje ook nog van je en dat was inderdaad 36 gemiddeld en ik dacht 450km lang!