31-Aug-2024, 10:10 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 31-Aug-2024, 10:12 PM door Boyd Maduro.)
Omdat ik na 1797.5 km (had dus eigenlijk nog 2.5 ergens vandaan moeten sprokkelen) terug ben van mijn vakantie met:
Erg leuk gehad maar dus ook wel weer lekker om thuis te zijn.Morgen waarschijnlijk rondje met de assenliggers mee (heerlijk in een nagenoeg lege fiets, bizar hoeveel zooi er zelfs in de Snoek past) en dan maandag weer naar kantoor.
Mijn vriendin wees me er ook net op dat ik ondanks de 2-3 maand heel weinig tot niet fietsen na het ongeluk met de QuestXS toch deze week op de 10000km in 2024 ga komen
- Als eerste dag mijn langste tocht ooit (263km)
- Een heel stereotype grensovergang waarbij je meteen voelt dat je Nederland uit en België in rijdt
- Een zeer frustrerend stuk Franse "fietsinfrastructuur" om Duinkerke uit te komen en richting Calais te fietsen.
- Zowel de ferry naar Engeland (Calais-Dover) als die terug (Harwich-HvH) die heel soepel gingen met de velomobiel
- Het WK waar ik erg mooi naar verwachting heb gepresteerd
- Een mooi stukje fietsroute langs de kust van Kent
- Een Terror shuttle-service de Theems over
- Een bult Engelse heuvels met tandwielen die daar niet voor zijn (dus een paar steile stukken met een cadans van ~40)
- Een dag 90+km tegenwind waarbij ik en mijn vriendin van fietsen gewisseld waren (en ik dus op een bunker zat)
- Een leuke rustdag in Cambridge waar per toeval in een evenement gaande was met oa een wielerkoers (blijkbaar eerste criterium in Cambridge ooit)
- Leuke rustdag in Bury st Edmund's op aanraden van een collega die daar in de buurt is opgegroeid
- Een zoektocht naar een oplossing voor het kapotte wiel van de bobkar van een van de anderen in het groepje
- Een verademing om na de overtocht terug weer op Nederlandse fietspaden te rijden
- Een bezoekje aan velomobiel.nl om mijn stoel recht te laten zetten, Theo heeft meteen mijn achterlicht vervangen omdat die inderdaad niet goed was
- Dat alles met slechts drie lekke banden: twee van de snoek (allebei een flinke doorn) één keer de achterband van mijn vriendin (stuk metaaldraad)
Erg leuk gehad maar dus ook wel weer lekker om thuis te zijn.Morgen waarschijnlijk rondje met de assenliggers mee (heerlijk in een nagenoeg lege fiets, bizar hoeveel zooi er zelfs in de Snoek past) en dan maandag weer naar kantoor.
Mijn vriendin wees me er ook net op dat ik ondanks de 2-3 maand heel weinig tot niet fietsen na het ongeluk met de QuestXS toch deze week op de 10000km in 2024 ga komen