08-Oct-2018, 10:50 PM
Kijk je even een paar dagen niet en dan zoiets:
HIER! Dat was ik in mijn Mango, op weg terug van Alblasserdam, waar ik die dag de tweede van twee repetitiedagen van mijn koor had - en ik vond het al zo grappig dat juist een andere ligfietser een foto maakte... Sorry dat ik niet even gestopt ben - het was een lange dag en ik wilde op dat moment eigenlijk alleen nog naar huis. Een andere keer wel!
(30-Sep-2018, 07:02 PM)ErikvanD schreef: Nou, als één van jullie toevallig een lange grijze baard heeft en vandaag om 17 uur in Rotterdam Kralingen aan het rijden was in een gele VM (Strada?), dan komt daar nu verandering in
HIER! Dat was ik in mijn Mango, op weg terug van Alblasserdam, waar ik die dag de tweede van twee repetitiedagen van mijn koor had - en ik vond het al zo grappig dat juist een andere ligfietser een foto maakte... Sorry dat ik niet even gestopt ben - het was een lange dag en ik wilde op dat moment eigenlijk alleen nog naar huis. Een andere keer wel!
M5 28/26, Optima Lynx Orca, Optima Condor, Flevo Alleweder, Mango #57, Rainbow Lyra, Strada "Rudbeckia Hirta" #75