09-Sep-2024, 07:18 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-Sep-2024, 07:39 PM door ZoefZoef.)
(09-Sep-2024, 06:47 PM)Wim -de roetsende schreef:(09-Sep-2024, 06:35 PM)ZoefZoef schreef: ..omdat ik me genaaid en voorgelogen voel rondom iets.
..ik gewoon iets van 300-400 euro weg heb geflikkerd rondom een verzekering die van mij niet hoefde en ook niet noodzakelijk was
..ik geen zin heb om daar weer allemaal achteraan te moeten gaan
Gewoon wel even achteraan gaan. Zonde van het geld.
Uitvaartverzekering.. ik denk dat ik daar niets van terug kan krijgen. Wordt nu opgezegd.
Ik geef geen ene fuck om dat soort dingen, want ik ben toch dood dan. Dus schuif mij maar de oven in zonder koffie en cake, zonder praatje en uitvaartdienst. Die kosten die er dan overblijven daar hoeft geen verzekering voor worden afgesloten, want puur statistisch gezien zal ik nog wel een aantal jaartjes meedraaien op deze aardkloot. Als ik even kijk wat ik daar maandelijks voor zou betalen, dan zal het een polis zijn die toch aardig duurder is dan noodzakelijk voor mijn wensen.
Over het andere ga ik misschien nog wel een klacht indienen, want daar ben ik dan niet zo blij mee. Maar zal ik per saldo verder weinig mee opschieten omdat ik daar weinig keuze in heb eigenlijk. Ga ik hier niet verder op in, dit was puur even mn frustratie uiten