11-Sep-2024, 11:09 AM
(11-Sep-2024, 08:31 AM)Jeroen S schreef: Ik gebruik hetzelfde rugzakje als Hardloper. Heb een zwarte die na jaren toch wel wat minder geworden is. En recent een blauwe. Die kleur knalt iets meer, wat prettig is om een terug te vinden in een halfdonkere fiets, zwart van binnen.Nou ik heb een andere rugzak van een onbekende merk die ik ooit kocht bij Perry Sport dacht ik. Daarvoor kwam ik zo'n rugzakje tegen in de Kalverstraat met mijn moeder ook bij Perry Sport of andere sportzaak voor 5 euro ofzo. Spijt achteraf toen dat ik er zelf ook niet een had gekocht. En later in de opruiming mijn rugzakje gevonden en toen voor 10 euro ofzo gekocht. Maar volgens mij bestaat Perry Sport niet meer.
(11-Sep-2024, 08:56 AM)365cycle schreef: [quote="365cycle" pid='53001' dateline='1724886161'] (moet serienummer nog even checken met de doos).Volgens mij kun je uit een fit bestandje halen welke vermogensmeter je gebruikte.
https://www.fitfileviewer.com/
Bij mij zie ik bv de tabel:
Device Info
Met kolommen zoals:
serial number / device type /
******* / bike power
En met mijn administratie hoef ik niet 1 voor 1 alle activiteiten te uploaden om eventuele serienummers van meerdere vermogens meters te vinden. Ik houd al rekening mee dat ik op een gegeven moment eventueel een dubbele sensor heb. Waarbij ik wil kunnen zien welke sensor ik heb gebruikt. Zo maak ik bv ook onderscheid tussen de 2 Polar H10's.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.