|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Berichten: 1.277
Topics: 29
Lid sinds: Jul 2021
Bedankt: 820
2654 x bedankt in 1202 berichten
(19-Sep-2024, 02:47 PM)Lopopodium schreef: He, sinds wanneer is er in Duitsland Google Maps beschikbaar? Dat was tot voor kort nog niet.
Ik denk nu al bijna een jaar of twee. Lang niet zo uitgebreid als Nederland, maar het begint langzaamaan te komen.
|
| Berichten in dit topic |
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 19-Sep-2024, 03:04 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 30 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|