21-Sep-2024, 07:40 PM
Ik heb in de Milan GT ook een stoel met gaten, veel gaten. Dat zijn best grote gaten, 3-4 cm schat ik. Ik kan ze ook niet voelen, door de ventisit heen. Zonder Ventisit wel, dan is het daar waar geen gat zit duidelijk warmer/natter. Ergens bij de ruggegraat zit ook een naar puntje wat mij zeer doet zonder ventisit. Dus ik rijdt niet zonder. Merkbaar verschil in zweten tussen de Milanstoel met gaten, en de Quest stoel zonder gaten in mijn houten velomobiel merk ik niet.
De Quest stoel heeft wat versterkingen, ergens ongeveer waar bij een normale broek de riem zit. De zijkant van de stoel is daar een dragend deel, daar moet je zeker uit de buurt blijven. Ook in de buurt van de bevestigingsplekken van de beugels en het ophangstukje bovenaan, daar zou ik voorzichtig doen.
De Quest stoel heeft wat versterkingen, ergens ongeveer waar bij een normale broek de riem zit. De zijkant van de stoel is daar een dragend deel, daar moet je zeker uit de buurt blijven. Ook in de buurt van de bevestigingsplekken van de beugels en het ophangstukje bovenaan, daar zou ik voorzichtig doen.