21-Oct-2018, 08:02 PM
Ik heb de laatste tijd ook geen medeliggers meer gezien, of het moet de Giant Revive gisteren in Appingedam zijn geweest. Die beschouw ik weer niet als ligfiets. Bovendien zat er ook niemand op. Hij stond geparkeerd aan de Wijkstraat bij de Nicolaikerk. De term medeliggers in de titel van het topic zal wel slaan op ligfietser en niet op de ligfiets (hoewel dat laatste ook niet helemaal is uitgesloten). De 94 1640 staat vermeld op spoorzoeker.net met een overzicht van al het statisch materieel die gelukkig nog steeds on line is. Stoomlocomotieven zijn erg leuk vind ik, al heb ik een voorkeur voor rijdend materieel om dat die veel meer de volledige uitstraling van een stoomloc geven. Dat geldt sowieso voor al het mobiel erfgoed. Rijdend is mooier, al zijn er ook apologeten te vinden voor het statisch bewaren van materieel omdat dan de oorspronkelijke onderdelen dan bewaard blijven.
Deze 94.1640 ziet er erg fraai uit. Meestal gaan ze nogal achteruit vanwege gebrek aan conserveringsonderhoud zoals deze vuurloze stoomloc bij Hulshorst
Mijn snelheid varieert ook. Soms gaat het sneller dan weer langzamer. Ik wil probeer zo snel te fietsen als ik het prettig vind. Mijn kilometerteller zit mij daarbij wel eens dwars. Ik wvind mijn snelheid dan te laag. Op mijn Bowi had ik geen kilometerteller om deze reden.
Deze 94.1640 ziet er erg fraai uit. Meestal gaan ze nogal achteruit vanwege gebrek aan conserveringsonderhoud zoals deze vuurloze stoomloc bij Hulshorst
Mijn snelheid varieert ook. Soms gaat het sneller dan weer langzamer. Ik wil probeer zo snel te fietsen als ik het prettig vind. Mijn kilometerteller zit mij daarbij wel eens dwars. Ik wvind mijn snelheid dan te laag. Op mijn Bowi had ik geen kilometerteller om deze reden.