24-Sep-2024, 09:23 PM
... toch weer een paar nieuwe records heb gescoord vandaag, en dat op dinsdag (maandagbenen zijn altijd het beste na een paar dagen rust ):
Los daarvan vertrek ik meestal om 16h naar huis. Nu deze rit pas om 19h naar huis vertrokken, wat maakt dat de wegen wel veel rustiger zijn en ik overal gewoon kon door rijden. Ook rijd ik ongeveer zo een kilomter lang op een baan waar het eigenlijk 70km/h is nu op de rijbaan. Het gaat daar vals plat omlaag en ik haal daar zo'n 55km/h-60km/h als ik goed door geef. Daar win ik dan ook weer tijd me vs 40~45km/h op het fietspad.
En ook niet te vergeten, met de racekap erop gaat het allemaal wel wat gemakkelijker.
- 36.3km/h bewogen gemiddeld. Geen idee wat het vorige record was, maar dit zijn stilaan wel snelheden die ik met de Stromer deed.
- In 55mm30s naar huis gereden. Het vorige record dacht ik zat ergens in de 59:00min. Ook een erg mooie verbetering. Ik haalde ooit 45min als absoluut record met de Stromer naar huis, op exact hetzelfde parcours.
- 185W maximaal gemiddeld vermogen op 20min
- 69.1km/h max snelheid . Vorige record gisteren was iets van een 68km/h. Daarvoor 64km/h met de Quest, de allereerste keer dat ik een testrit deed. Allemaal uiteraard bergaf. Dus eigenlijk, ... echt een verwezelijking is dat dus niet .
Los daarvan vertrek ik meestal om 16h naar huis. Nu deze rit pas om 19h naar huis vertrokken, wat maakt dat de wegen wel veel rustiger zijn en ik overal gewoon kon door rijden. Ook rijd ik ongeveer zo een kilomter lang op een baan waar het eigenlijk 70km/h is nu op de rijbaan. Het gaat daar vals plat omlaag en ik haal daar zo'n 55km/h-60km/h als ik goed door geef. Daar win ik dan ook weer tijd me vs 40~45km/h op het fietspad.
En ook niet te vergeten, met de racekap erop gaat het allemaal wel wat gemakkelijker.