22-Oct-2018, 10:06 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-Oct-2018, 10:09 PM door Roepers.)
Vroomshoop - Haaksbergen is 45 km. Loppersum -Stadskanaal is 50. Dat laatste heb ik geregeld gedaan. Met de stoomtrein ging ik weer terug naar Veendam en vandaar fietste ik weer naar huis. Dat was een leuke fietstocht en uitje ineen
Idd. Ik zie dankzij je link dat ze op zaterdag rijden in tegenstelling tot de Museumsküstenbahn Ostfriesland, die ik al eens bezocht heb op de ligfiets, maar het was dus geen rijdag. Misschien een idee voor volgend jaar om naar Haselühne te gaan. De locomotief van de museumlijn heet Niedersachsen en die heb ik tijdens een gecombineerde ligfietstocht/treinrit al eens mogen bewonderen.
Stoomlocomotief Niedersachsen in Stadskanaal
Groet,
Marco
(22-Oct-2018, 11:22 AM)Fietsbennie schreef: Boekelo staat nog op mijn lijstje, maar dan met het gezin, en dan ga ik met de auto.
Ken je het lijntje bij Haselünne al wel dan?
Dat is een stuk noordelijker. Voor jou ook goed te doen met de Daf
Idd. Ik zie dankzij je link dat ze op zaterdag rijden in tegenstelling tot de Museumsküstenbahn Ostfriesland, die ik al eens bezocht heb op de ligfiets, maar het was dus geen rijdag. Misschien een idee voor volgend jaar om naar Haselühne te gaan. De locomotief van de museumlijn heet Niedersachsen en die heb ik tijdens een gecombineerde ligfietstocht/treinrit al eens mogen bewonderen.
Stoomlocomotief Niedersachsen in Stadskanaal
Groet,
Marco