03-Oct-2024, 06:51 PM
(29-Sep-2024, 09:40 PM)Lopopodium schreef: Jij ook ziek?
Ik zit hier dag zes van het ziekzijn uit te zitten. Iets dat me slechts eens per twee jaar eens overkomt, en nooit zoveel dagen, en helaas deze keer ook met keelpijn, en geen paracetamol meer in huis om dat ongemak te bestrijden. Had vandaag een lange toertocht willen doen. Heb wel gisteren en vandaag een 'normale' rit op de stadsfiets gedaan van beide twee uren, want dat suffig thuiszitten is ook weer zoiets. Ik merkte dat de puf er niet heel erg in zit. Hopelijk ben ik beter als het later deze week weer beter fietsweer wordt en kan ik nog een keertje vijf uur fietsen.
Ondertussen voel ik me alweer een stuk beter ondanks dat ik al tien nachten op rijd belabberd slaap, en me overdag ook nog niet echt voel zoals ik me voelde tot anderhalve week geleden. Desalniettemin wilde ik gebruik maken van het redelijke weer om nog een tochtje te kunnen meepakken. De wind was gemeen, en dat hielp niet echt om er ook lekker weer in te komen. Was na 112 kilometer toch wel behoorlijk afgepeigerd, eenmaal weer thuis. Twee weken geleden fietste ik nog zonder problemen 202 kilometer... Even een dagje herstellen en dan zaterdag gaat het vast weer wat beterder. Nu toch voldaanm en beloon mijzelf over twee uur met versgebakken brood (zodra mijn broodbakker klaar is).