28-Oct-2018, 08:25 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-Oct-2018, 12:13 AM door Roepers.)
(25-Oct-2018, 07:27 PM)Roepers schreef: En dat vooruitzicht die laatste rijdag maar Musselkanaal zo te kunnen benutten maakt mij blij.
Tekkeret. In totaal 95 km. Mooie score zo ver in het najaar.
Het was ook mooi om weer over fietspaden te komen die ik 10 jaar geleden voor het laatst genomen heb toen ik in Onstwedde woonde. Het verliep eigenlijk mooi op rolletjes. Ik had de laatste doorgaande trein van Musselkanaal naar Veendam. De laatste trein uit Musselkanaal stopte in Stadskanaal zoals gebruikelijk. Een heerlijk uitje op deze manier.
(27-Oct-2018, 11:26 PM)Lopopodium schreef: Ik heb vandaag ook gefietst. Dacht dat er minder regendreiging zou zijn dan buienradar mij voorschotelde. Toch nog 111 kilometer 'gedaan'. Zonder regen, of spatjes. Wel zag ik wat wolken die duidelijk regenwolken waren. Maar die waren niet zo groot in omvang. Makkelijk te omzeilen (dat hoefde ik niet, want ze kruisten mijn pad niet).
Morgen wordt het waarschijnlijk wel te fris (voor mij) om vijf uur lang buiten te zijn op een fiets met reguliere wind en rijwind. Volgende week lijkt het nog prima fietsweer te gaan worden, vooralsnog.
De buienradar is gewoon onnauwkeurig. Het blijft soms droog terwijl et zou gaan regenen en soms regent het terwijl het droog zou blijven. Ik vind het lastig om mee om te gaan. Gewoon negeren is misschien wel het beste.
Het voordeel van het koude weer van vandaag was dat het water in de bidons echt heerlijk koud is. Ik fietste mij warm en dat is echt een lekker gevoel, die kachel van binnenuit.