09-Oct-2024, 05:28 PM
(09-Oct-2024, 10:13 AM)datakneder schreef:(09-Oct-2024, 09:42 AM)ZoefZoef schreef: Denk dat dat wel zou hebben gekund ja als je die 500eiro introductiekorting zou hebben gehad. Tenzij meerdere het een waardeloze fiets zouden vinden en het aanbod gebruikte bulkjes opeens groot is. Tot nu toe zie ik echter weinig bulkjes aangeboden worden. Dan zou mijn gedachte zijn dat de goedkopere versies ook wel gewild zullen zijn.
Ik ben begonnen op een M5 26-28. Op datzelfde moment kwam de Speedliner uit, die een goedkope kloon ervan zou moeten zijn. Je kon me blind op een fiets zetten en ik kon aan het rijgedrag direct zeggen of het een originele of een goedkope kloon was.
De kwaliteit van het origineel zegt niets over de kwaliteit van de kloon.
Edit: nu, achteraf, denk ik dat je misschien met 'weinig bulkjes aangeboden worden' refereert aan het aanbod van goedkope bulkjes. Dan heb ik niets gezegd, maar ik laat dit commentaar wel staan voor die mensen die net als ik het lezen als dat een goed product van een fabrikant garandeert dat een ander product van die fabrikant ook goed is.
Ik doelde op het relatief lage aantal Bulks sowieso. Ik zie ze vrij weinig aangeboden worden. Maar in dit geval doelde ik vooral op de nieuwe Bulkjes, de goedkopere versie b4m waar je bij het bestellen tijdelijk 500e korting zou krijgen als introductiekoritng zeg maar voor de eerste xx bestellers.
Willeke gaf al vrij vroeg aan zo'n nieuwe B4m te overwegen. Had ze dat gedaan, met 500e korting, en had het niets voor haar geweest dan had ze daar snel genoeg achter zijn gekomen na levering dan verwacht tik dat ze m heel rap voor haar aankoopprijs weer had kunnen doorschuiven. Zelfs een paar maanden later nog wel, zolang de garantie overdraagbaar is. Die 500 euro zou daarbijhet verschul maken: bij de volle prijs zou direct doorverkopen als ie niet zou bevallen tot verlies. Met de 500euro korting zou dit gaat nauwelijks iets hebben gekost of zelfs wat euro's op hebben kunnen leveren wellicht.